Monday, November 22, 2010

:.AKU DAN MEREKA.: Suci??

Ok. Rasa macam nak tukar nama blog ni. Motip?? Sebab aku rasa ayat :.AKU DAN MEREKA.: ni macam suci sangat. Lagi satu, aku rasa :.AKU DAN MEREKA.: ni macam tak berapa nak kena dengan jiwa aku. Dulu masa zaman kegelapan, aku main pick je nama ni. Tak pikir untuk jangka panjang. Masa mula2 buat blog dulu. Dulu?? Tak la sangat. Tahun ni gak la.

:.AKU DAN MEREKA.: nampak suci?? A'ah, suci!! Pada mata aku la. Tak tau la pada orang lain. Nama blog dengan entri nampak macam tak serasi. Tah celah bedah mana aku kutip teori ni. Tapi teori ni aku buat sebab perkataan mencarut mengarut mengata bersepah-sepah dalam entri, pastu tajuk blog suci. Ha.. Kan ke tak kena tu.

Aku dah pikir tapi belum masak2 lagi. Nak tukar nama blog ni jadi :.BUDAK KAMPUNG.: Motip?? Tak pasti, tapi aku suka. Yang pasti, aku memang budak kampung. Aku suka jadi budak kampung. Baru nampak macam berjiwa kental berhati jitu berperasaan sempoi. Ni teori ke dua yang aku cipta sendiri hari ni.

:.BUDAK KAMPUNG.:

Tapi apa effect kalau kita tukar nama blog?? Komen dan fed-bek dialu-alukan

No comments:

Post a Comment