Monday, November 8, 2010

Suai Kenal Blogger... Anda Berminat??



Tu dia... Ncik blogger kita, Ben Ashaari.
Beliau la yang telah baik hati buat segment ni. Sesuai la sangat untuk yang baru nak kenal dunia blogging macam aku ni.

Kepada pengunjung blog ni, terimas sebab sudi jengah, singgah, datang melawat, menziarah bagai. Blog ni adalah tempat untuk aku tulis tentang apa yang aku nampak kat sekeliling aku. Isi masa lapang, walau hakikatnya jarang ada masa lapang. Hee... Isi dalam ni tak seberapa.(Apakah??!! jatuhkan saham sendiri??!! @#$%^&*).

Hav a nice day y'all
-Dunia maya tanpa sempadan-

20 comments:

  1. salam perkenalan...saya dah follow ur blog

    ReplyDelete
  2. singgah dari blog BA.. salam kenal

    nanti sudi2lah jln kat...
    entry terbaru "diam bukannya tak sayang"

    ReplyDelete
  3. http://c-nurse.blogspot.com/
    Salam perkenalan...

    http://www.benashaari.com/2010/11/kaya-kaya-kaya-waahh.html

    ReplyDelete
  4. salam perkenalan, singgah dari blog BA.

    ReplyDelete
  5. salam..trus dr blog Ben..folo u, folo me too...

    ReplyDelete
  6. datang guling2 dari blog ben :)


    Jom guling-guling disini pula:

    Azrul Hisham -My Real Life

    ReplyDelete
  7. salam kenal..miera lawat dr blog abg ben..meh singgah blog miera ;)

    ReplyDelete
  8. salam kenalan, sy da follow..visit mamma olyn yea:)

    ReplyDelete
  9. salam ziarah n follow blog kamu ya..
    visit awang k

    ReplyDelete
  10. kpd pengunjung~~!!! thanks a lot. jasa mu di kenang. dalam proses nak berkunjung balas

    ReplyDelete
  11. slm kenal dr mimiey...

    http://nasyieen.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Nice blog.. Salam Perkenalan…

    http://lovelyvioletent.blogspot.com

    ReplyDelete