Wednesday, October 6, 2010

Subjek membunuh

Ok. Pukul 4 nanti ada kelas Immunologi. Tak pernah2 aku pegi kelas immuno hari rabu, tiba2 aku kena pegi hari ni. Paling best, group aku kena present hari ni. Jadah haram..!! Sumpah tak paham ape yg aku kena present nanti. Confirm yg amat la yg DR. R***** dengan sekutu2 dia akan tanya part aku. Sebab?? Aku tak paham apa yg aku buat. Sekali tengok, nampak macam hasil kerja org yg ilmu immunologi penuh di dada. Tapi bila pandang slide tu berkali-kali, nampak ketara yg hasil SALIN & TAMPAL. Ambik ko...!!



Ada sapa2 paham gamba kat atas ni cerita pasal apa?? Sikit punya banyak short form dia guna. TPL, IRG47, UNC-93B. Suma tu aku tak tau. Kalau WTH aku tau la. Baru tengok gamba dah berbintang-bintang kepala kan kan kan??? Haa... Belum baca journal 7 page lagi. Mau pengsan.

Setiap kali kelas immuno, aku akan bising. Kenapa budak sport science kena belajar immuno?? Kalau belajar yg senang2 je takpe. Ni kalau dah sampai complement, TLR bagai. Apa cerita??!! Ada sapa2 sudi jelaskan??

No comments:

Post a Comment