Monday, October 4, 2010

Kebanggaan Pak Polisi Seluruh Dunia

Warga A: Ampun pak polisi. Saya ngak bersalah
Pak Polisi: Dah2. Jangan cakap banyak. Jom pegi balai

Dialog mesti ada dalam cerita Gerak Khas. Dulu suka tengok cerita ni sebab nak jadi polis. Tak sedar diri pendek, tapi cita2 tinggi melangit. Sekarang, polis ke mana, aku ke mana. Bila aku pikir2 semula, aku rasa aku nak jadi polis kat Jerman. Tak pon kat England. Tak kesah la orang nak cakap aku buruk perangai tak sedar diri ke, apa ke. Sapa tak nak kalau dapat naik Audi, Porsche ngan Lamborgini. Haa... Tak payah tanya apa kaitan polis dengan kereta2 mewah tahap gaban tu. Tengok je gamba ni sambil nganga besar2 lepas tu mencarut sebab kenapa kereta tu disalahgunakan untuk angkut orang yg salah


Kereta polis Jerman. Lamborgini la babe. Maximum speed 320km/hr. Mat2 rempit kat M'sia, ada bran?? Bodoh2 je korang kena kejar



Kereta polis Jepun. Lancer Evo lX. Maximum speed 280km/hr. Yang ni special sikit. Ada ampai, boleh sidai baju



Kereta polis Perancis. Peugeot. Muka pakcik dalam kereta ni belagak gile. Tak sedar naik kereta pinjam.



Kereta polis Sepanyol. Audi. Maximum speed 280km/hr. Comel tak hingat kereta ni. Bangga gak la kalau dapat naik. Choi~~!!!



Kereta polis England. Sekali dorang pakai Porsche la... Makan tahun jugak la kena pikir kalau polis kita nak beli kereta ni.

Dan akhir sekali. Special edition. Cuma ada kat Philippines. Yang ni sumpah semua kereta2 kat atas tu tak boleh lawan.


Klasik tahap kuno. Pecah perut aku tengok kereta ni. Kelajuan kereta ni terpaksa dirahsiakan atas sebab2 yang tak dapat dielakkan.

No comments:

Post a Comment