Friday, February 18, 2011

Surat Cinta Dari Si Dia

Ok. Ni bukan masa untuk berjiwang sambil layan Cetusan hati & Sanubari kat radio Suria. (Abang aku like page ni. Hahaha).

Tadi ada practise cheer. Ya. Aku budak cheer. Tapi cheer cikai-cikai je. Tak ada formasi, piramid mahupon bridge. Cheer setempat je, sambil goyang-goyang kaki ngan gerakkan tangan. Memang basic habis. Step pon amik kat sidelinestar.com. Cheer ni aku guna untuk temasya Olahraga Tahunan USM. Dan kami practise atas pentas kat dewan dekat dengan hostel. 9 orang gadis semuanya.

Tetiba aku perasan ada sorang student ni tengok je kitorang.
Lama gak dia perati kami. Fine. Aku tak rasa yang kami tengah buat aksi terlampau atas pentas tu. Step yang sangat basic. Tak ada unsur2 seksi mahupon goyang gerudi inul.

Aku balik awal dari practise, sebab ada hal nak buat. Tinggal la lagi 4 orang teammate yang practise. Dan tengah aku buzy buat kerja, tetiba teammate mesej, cakap dapat surat cinta dari budak yang dok perati kami. Khas untuk kami 9 orang. Dem.!!!

*************

Dan kepada pemberi surat layang tu.. Kalau nak tegur kami, cakap face to face. Bukan kutuk/bersyarah pakai surat. Awak tu bakal pemimpin, macam ni ke caranya.

Fine. Kami perempuan bertudung yang masuk cheer. Kami menjerit. Tapi tolong tegur kami dengan cara berhemah.

2 comments:

  1. sgt2 ta gentle la laki uh..hampeh! hoohoho.
    pidot,ko pesan kt mamat uh ta yah le jadi laki.
    :p

    ReplyDelete
  2. adda...
    beiau si pemberi surat adalah seorang perempuan

    *mata ke atas,tangan di dada*

    ReplyDelete