Monday, February 7, 2011

Hadiah Hari Lahir


Ok. Ini hari jumaat lepas. Dan ini hadiah hari jadi yang diterima.



dan bagaimana ia bermula

video

ini tradisi keluarga kami :)
ini entry sebelum balik Kelantan

5 comments:

  1. peh klau cmni akupun nk join...hehehe

    ReplyDelete
  2. ceyt..!!!
    aku akan pastikan ko pon kena mcm tu gak
    haha

    ReplyDelete
  3. hahahhaha memang best satu rumah kena. mak ko kne jugak x? :P

    ReplyDelete
  4. awal2 mak aku dah pesan
    sapa buat kat dia
    kena sumpah jadi batu
    so xde sapa berani buat kat dia
    haha

    ReplyDelete
  5. hahahha mmg mak ko guna kuasa veto dia lah sebagai mak kan, =)

    ReplyDelete