Monday, January 10, 2011

Misteri AJL 25

Ok. Terkejut dengan juara AJL?? Aku tak. Aku cool. Dah agak dah dia menang. Ha... Nampak tak yang aku tipu?? Ok. Mengaku. Aku pon terkejut gak. Ni yang aku nak cerita sikit. Aku pesan awal-awal. Cerita aku cerita misteri dan semuanya tentang misteri. MISTERI ok~!!

********************


1. Ana Raffali menang. Misterikah??? Serius cakap, aku terkejut sikit. Sikit je ok. Not bad la dia. Lagu Tolong Ingatkan Aku tu pon agak sedap. Ok. Korang tengah kutuk aku kan?? Aku tak kesah..



2. Hafiz kena tembak. Kalau aku tengok sorang-sorang AJL tadi, confirm aku ingat dia pengsan betul-betul. Serius bengap aku. Kira misteri la tu. Tetiba jatuh gedebuk camtu. Lagi satu, cuba bagi jawapan paling bernas, berapa laju Hafiz tu lari tukar baju? Misteri ni aku tak boleh selesaikan sorang-sorang.



3. Faizal Tahir hanyut dalam air. Penat gak gaduh dengan member aku. Betul ke dia masuk dalam air. Jawapan aku tak, jawapan member aku ye. Malas cakap banyak. Korang tunggu je la Melodi ahad ni. Ni misteri tahap tadika je




4. Black punya vokal memang aku puji tahap dewa dewi. Tapi nak buat macam mana. Kalau aku ada kuasa, mungkin sekarang jugak aku tanya juri, kenapa dia tak dapat vokal terbaik. Aku rasa ni misteri tahap dewa dewi bila Black tak dapat anugerah tu. Mungkinkah nama artis mempengaruhi mentaliti pihak juri?? Misteri



5. Siti Nurhaliza punya tudung terbang pergi mana?? Ke memang fesyen sekarang, rambut palsu jadikan penutup kepala a.k.a tudung?? Ni misteri tahap kelas atasan. Aku tak boleh jawab.




6. Dato' Sharifah Aini bukan banyak tahi lalat ke kat muka dia?? Ke aku salah orang dan silap pandang?? Entah. Tapi Kak Pah maintain nyanyi atas pentas malam ni. Kelas la you Kak Pah..


7. Penghuni asrama aku jerit lepas Cheryl, Ally & Faizal Ismail cakap Ana Raffali juara AJL. Lepas tu siap tarik muka tak puas hati. AJL tak habis lagi, diorang dah tinggalkan bilik tv. Lepas tu mencarut-carut. Apsal ha?? Kenapa ek?? Aku harap ada penjelasan untuk misteri yang last ni


NotaAJL:Malam ni rezeki Ana Raffali. Aku ulang lagi sekali, rezeki Ana Raffali. Aku suka je dia menang. Congrat pada yang menag. Yang menanggung kekalahan, next year cuba lagi. Gambar ni semua aku mintak dari pak cik Google

10 comments:

  1. memang konsep ajl ke 25 nih, MISTERI , bergh..

    ReplyDelete
  2. 2laa..
    misteri..jgn biarkn hidup anda d selubungi misteri..

    ReplyDelete
  3. hahahah yang bahagian ayat last2(7) tu ayat untuk aku la tu~ hoho =p

    ReplyDelete
  4. zacky: misteri ni akan terjawap Ahad ni, pkl 12.30 dekat Melodi.hahaha

    shira: hadoi... kantoi di situ. haha

    ReplyDelete
  5. psl siti tu, lulu pun x leh jwb..ngee

    ReplyDelete
  6. tu bukan rambut palsu tp mmg tudung..tudung pesen2 yg selalu die pakai tu..mmg nmpak mcm rambut palsu tp bukan..confirm! eheheh

    ReplyDelete
  7. nampaknya misteri dato CT paling hot
    :)

    ReplyDelete
  8. jgn biarkan diri anda diselubungi misteri
    hahaha

    ReplyDelete
  9. dah mula suka kat Ana Raffali..tapi Yuna tetap the best !

    ReplyDelete