Monday, September 20, 2010

Bodoh Vs Pandai

Ok. Aku bodoh dalam memilih~!! Kau bodoh, Pida (sila jangan percaya =.='). Cuba la simpan sikit bodoh kau tu. Dalam hal serius pon kau nak gak tunjuk bodoh kau. Sekarang.. Amek kau. Tertonggeng sebab kebodohan kau. Kalau dari dulu kau buang bodoh kau, kau tak kan jadi bodoh macam ni. Padan muka.. Belajar jauh2, bodoh masih tak hilang. Ingat makin tinggi kau belajar, makin surut kebodohan dalam otak tu. Tapi makin menjadi-jadi bodohnya. Bodoh betul la..!!!

Wei perenggan atas.. Cakap pandai la, buat tengok. Pandai2 je kau nak cakap aku tak pandai. Kalau kau pandai sangat, kenapa kau tak bagi idea pandai kau tu masa kau tengah tak pandai. Ingat senang ke nak jadi pandai. Orang pandai pon kadang2 boleh kena pijak. Bila aku tunjuk pandai, kau cakap aku belagak. Ni aku nak beraksi kurang pandai, kau nak mengata aku. Ingat sikit.. Tuhan bagi pinjam kejap je pandai tu. Kalau Tuhan nak ambil, dia boleh bayar cash. Bila2 masa je pandai tu boleh hilang.

Siapa yg menang, bodoh ke pandai?? Jawapannya: Tepuk dada. Tanya selera. Tanya iman. Tanya diri. Tanya kaki. Sapa bagi. Sampai kita boleh berdiri..

No comments:

Post a Comment