Wednesday, June 6, 2012

Rindu-rinduan

Aku selalu baca status kat facebook, bunyi dia lebih kurang macam ni 


"Kalau saya mati, ada tak orang akan rindu saya?"

Kalau masa hayat kau, kau jenis baik hati mesti ramai yang rindu. Mesti.

Tapi kalau masa hayat kau, kau jenis yang perangai tak terhingga jahatnya.... Erk.. No komen. Pikir la sendiri

Tapi sejahat mana kita, mesti ada yang rindu bila kita dah tak ada. Paling tak pon mak ayah. Mak ayah mana tak sayang anak. Tak pon, crush kau mesti rindu kau. Orang jahat pon pandai ada perasaan juga. Alangkan Mail Lambung yang gangster semua Keyyel kenal tu pon tahu jatuh cinta pada Siew Ling, inikan pulak orang biasa.  Nice guys finish last, fellas!

Cuma yang penting, amalan masa hidup. Kalau ada orang rindu, kira bonus tak terhingga la tu. 

2 comments:

  1. Patutlah selama ni bulu mata aku asyik jatuh je. Ramai betul rindukan aku. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Erkkk..... Selamat malam, Aizat!:p


      Yang benar,
      Rafidah B.

      Delete