Sunday, July 18, 2010

Hilang dari pandangan


Ok. Malam ni I tak ada meeting. You all jangan jeles. Bahaha... Gile gedik. Motif menggedik di awal entry??!! Saje je :)


Malam ni macam tak buzy sangat. Pandang2 keliling bilik sambil makan coklat Cadbury. Rasanya kerja2 mengemas barang dah tertangguh 2 minggu. Dengan lajunya pergi kat kotak aku dan keluarkan barang2 yg ada dalam tu. Niat nak letak kat tempat yg sepatutnya. Tak la menyemak kat bawah cermin tu.

Keluarkan. Susun kat atas lantai ikut suka . Nyanyi2 menghiburkan hati. Kumpul kotak kecik. Jumpa kotak perfume Love Track. Dah lama tak pakai perfume nie. Buka dan terus menjerit kuat2 tp orang lain tak dengar. "MANA PERFUME AKU???!!!" Ok. Dah tau dah jawapannya. Perfume tu dah HILANG. Kecewa tahap bank kena rompak. Geledah lagi kotak. Dan lagi sekali, menjerit kuat2 tp orang lain tak dengar. Kali ni perasan yg koleksi jam tangan aku pulak tak ada. Letak balik semua barang dalam kotak (tak jadi kemas). Waaa.... Aku sayang kot barang2 yg hilang tu.

Ok. Sila jangan gelabah. Terasa yg perfume + jam tu tercicir kat bilik study masa angkat. Sepantas Usain Bolt lari, aku pergi cari kat bilik study. Thanks God, jumpa semula koleksi jam. Tp perfume memang hilang dari pandangan. Sedih la babe...



-dah tinggal dua je. Adidas & SilkyGirl-



-banyak lagi isi perfume tu. hampeh la...-


-hilang tp jumpa semula-

No comments:

Post a Comment