Sunday, May 30, 2010

mengkagumi beliau

As usual, baca blog-blog org lain sblm off9. bed time story kot. telah membaca sebuah blog. milik seorang insan yang cantik pd pandang pertama aku. first, tajuk blog beliau. skema. but dont judge a book by its cover. baca entry beliau. wow.... so cool. ayat yg menangkap, isi yg mengengat & kepuasan yg terserlah. excited aku baca blog beliau. terasa macam baca majalah Hype!. dan terbaca... actually sengaja baca!! satu entry yg sgt membantu aku as beginner blogger. lepas baca entry tu, aku rasa bertambah tambah tambah excited utk mengupdate blog dgn berkesan & menjana jati diri. tak lupa kepada memjana duit. motip perkataan duit dibold n besar??!! aku sendiri x pasti. mungkin jwpnnye ada dlm buku sejarah form 4. nite!!!!

entry yg skema berserta ayat yg poyo ini ditulis dalam keadaan excited.....

No comments:

Post a Comment