Monday, May 17, 2010

Bicara Si Pemerhati

Written by: sport science student, USM

Sebagai sport lover, entry kali ni mcm lolipop dicelup coklat. Bunyi mcm sedap, tp x pernah rase pon. Banyak yg nak dikarut, tp aku malas nak taip. Sengal bukan??!! Well, Thomas + Uber cup dah abis. Uber cup, Korea menang (3-1). Thomas cup, China menang (3-0). Feveret player, aku pilih Cai Yun & Fu Haifeng. Dorg bleh smash 280km/h. Gile laju.. Moto Abg Awie pon x laju mcm smash dorg. Yamaha JBE aku?? Lg la ke laut. Tetinggal bertiang-tiang. Kalau samsh tu kena badan aku, mau batuk kering 3 ari. Overall, China deserve to win.


Cai Yun & Fu Haifeng

M'sia?? Menanggung kekalahan. Tp dorg dah cuba yg terbaek. Aku sbg sport analyser x bertauliah rase team M'sia kalah sbb mental. Dato LCW also admitted it. Well, it is not easy to control emotion when whole country hope on u. But i wonder how can China play that well. Pakai bomoh ke??!! Skrng bukan masa nk salahkan sapa2. Aku x suke org kutuk sukan M'sia lebih2. Btol dorg kalah. But can u do better??!! Cakap pandai la, buat tengok. Misi utk rampas piala Thomas & Uber mesti diteruskan. MALAYSIA BOLEH!!!



Simon Santoso. Motip??!! Beliau hensem :)


Pesanan penaja: Gud luck 4 MASUM athlete

No comments:

Post a Comment