Tuesday, May 18, 2010

I Luv Skula

Aku baek mase skola dulu. korg x caye??!! btol... cume kadang2 je ternakal sikit mcm mr bean. ala.. sikit je. xde la sampai berkejaran ngan ncik Zamri mahupun dibantai oleh ncik ketua skola a.k.a Ramlan Rawi. paling terok pon kne siapkan kje bwh meja :)

motip utama aku g skola sbb nk jumpe kwn2. sbb nk blaja nombo 2. tahniah kwn2!! korg juara carta motip aku dtg skola

pernah mkn durian dlm kelas. durian je kot... masa tu kat skola agama. Aku, Farah ngan Emy kot. x pon ngan Mira Ripin. x ingat sgt. yg penting kami yg sesengal ubi ni kena sumpah ngan rakan sekelas. jelingan chekgu Rozana x bleh dilupakan. ala2 cekodok basi

selalu selamat dr spotcheck. sbb akal aku n kwn2 aku lg terror dr chekgu kami. bnyk tempat yg mustajab nk letak nset. aku selalu letak kt dlm beg, bwh bekal sanwich yg aku bwk tiap2 ari. kdg2, masokkan skali nset ngan sandwich dlm 1 plastik. Rahila slalu letak nset kt dlm stokin kalau ade spotcheck. tp aku rase die samak nset dy sblm guna smula. ye r.. port baek punye die simpan mase spotcheck. Elin ngan Nana letak kt dlm toilet. Junior plak letak dlm anak tudung.

umah aku jd tempat study group. Piki, Syapik n Wali slalu dtg. tp dekat2 nk SPM, ade yg bdk2 laen yg dtg. Shida Nordin, Apisyam ngan Firdaus Sahlan. gile tekejut mase dorg dtg. tp aku bangga tahap gajah belari ngan semangat dorg

masa dpr result SPM, aku nangis. sume org ingat aku nangis sbb result aku yg cam haram tu. tp sebenanye aku pon x tau nape aku nangis. sbb pengaruh tv kot. ye r.. dlm tv kan slalu tunjuk yg dorg nangis bila dpt result. aku jd malu2 monyet bile bdk2 laen pujuk aku. jgn tiru aksi aku nie. sumpah memalukan!!!

No comments:

Post a Comment