Sunday, June 12, 2011

Bahan Bacaan Masa Kini

Ok. Aku dah tak perlu jalan sambil tunduk tersipu-sipu malu dengan jiran sebelah. Sebab aku dah berjaya dapatkan Anarki Di Kuala Lumpur. Dalam erti kata lain, Anarki Di Kuala Lumpur dah ada dalam tangan AnakBakri Di Kota Tinggi.Yeehaaa..!!!! Dan yang ada dalam tangan aku ni adalah edisi terhad. Limited edition kata omputih. Edisi kulit keras. Sekali tengok, macam jurnal pon ada.

This book is well-written by Mohd Jayzuan, penulis buku 28 Hari: Jurnal Rock n Roll dan Nota-Nota Gila.


Aku tak katam lagi la baca buku ni. Tapi masa dapat je buku ni, aku dah terbukak muka surat 80 buku ni, muka surat last. Ceh... Terbukak katanya. Padahal, memang dah tabiat aku. Baca muka surat last dulu, baru baca dari awal. Yang pasti di akhir cerita ni, riwayat Syd Jamal tak panjang. Syd Jamal, aku doakan Anne datang masa majlis pengebumian kau.

Hakikatnya, buku ni superb. Daripada kau baca majalah Mangga yang penuh dengan gambar kolam renang, baik kau baca buku ni. Kompem tak nyesal. 

No comments:

Post a Comment