Saturday, June 19, 2010

Marathon TV

Ok. Akan balik kelantan malam ini. Ditemani mood yg agak tension. Sebab kena balik sangat awal. Tu la. Sapa suruh gedik2 nak jd PPSL. Serve me right!!! Yg pasti, penyakit homesick akan kembali menyerang. Grrr~~~


Dah 2 bulan duduk rumah sambil bina badan. Dah jumpa hobi baru. MARATHON TENGOK TV. Ye la... Kat kampus jarang dapat tengok tv. Dorang suka tengok cerita korea yg bersubtitle cina. Yg tengok semua melayu. WTH??!!! Paling bengang bila aku tengah sedap2 tengok Sea Patrol, datang insan sengal tukar channel lain.

Marathon tengok tv. Sangat best. Aku peminat setia channel 551, 701, & 702. Discovery Channel, AXN & Hallmark Channel. Dari dulu sampai sekarang dan mungkin selama-lamanya. Gile obses. Sampai iklan pon aku hafal. So dengan bangganya aku listkan cerita yg membuatkan aku tak nak balik kampus

Discovery Channel (551)
:Ghost Lab
:How It's Made
:How Do They Do It?
:Dirty Job
:Mythbuster
:Time Wrap
:Rampage


AXN (701)
:CSI New York
:Video Zonkers
:When Biggest Magic Secret Is Revealed


Hallmark Channel (702)
:The Biggest Loser
:Sea Patrol
:The Nanny
:ER


Kalau disusun mengikut kegemaran, beginilah susunan top 5:
1) Sea Patrol
2) The Biggest Loser
3) The Nanny
4) How It's Made
5) CSI New York



Season 3 dah abis. Sapa ada season 4???


kaji paranormal activity menggunakan sains


Mike is so cool


The best CSI


"Miss Fine!!!" jerit Mr Sheifeld

Mungkin lepas ini lama baru aku akan update blog ini sebab buzy dengan PPSL, Sporty Day dan Convex. But don't worry. I've fall in love with my blog. So, for sure i"ll update. Better late than never

No comments:

Post a Comment