Friday, September 30, 2011

Nota Ringkas


Ok. Dekat setengah bulan tak update. Ada 2 sebab kenapa aku tak update

1. Buzy. Serius. Hujung minggu ni baru free. Minggu yang lepas-lepas, kena duduk dalam hutan. 2 minggu berturut-turut pergi kem. 

2. Line wifi yang super lembab. Nak loading 1 gambar kat facebook pon makan 1 jam. Apa lagi nak update blog. Mungkin makan masa seminggu baru dapat update 1 entri. 

Dan hari ini blog terupdate sebab aku ada kat rumah. Tak ada cuti, tapi aku sengaja bikin cuti sendiri. Hakikatnya, aku terpaksa tinggalkan 3 program penting. Majlis 'Welcoming Party' Sport Science (28/9), Program Larian Kelantan (1/10) dan Jamuan Hari Raya Nurani (2/10). 

Balik Johor tatkala duit biasiswa JPA dah ada dalam tangan adalah sangat heaven~! Itu adalah hakikat terindah. Akibatnya, satu lagi gajet disambar :)




















Dan sekarang, masa untuk mulakan kunci kira-kira. Sebab tak nak jadi macam sem lepas. Semester belum habis, JPA dah kering =.=!


NotaPalingRingkas: dan aku rasa macam nak bawak balik streamyx kat rumah aku ni ke kampus, supaya boleh online dengan jayanya

No comments:

Post a Comment