Friday, July 22, 2011

Random Question


Aku tengah cuba jawab soalan yang aku reka sendiri, tentang dunia hiburan/hartis. Soalan yang random, plus tak mencabar minda langsung. Soalan ni aku cuba sedaya upaya jawap dalam masa 5 saat. Bunyi macam aktiviti ni sangat membuang masa. Tapi aku rasa macam best plak cabar diri sendiri macam ni

1. Pelakon Lelaki Pilihan
ZULHUZAIMY
2. Pelakon Wanita Pilihan
NOORKHIRIAH

3. Penyanyi Lelaki Pilihan
ANUAR ZAIN

4. Penyanyi Wanita Pilihan
WANI ARDY

5. Pelawak Pilihan
MIOR AHMAD FUAD B. MIOR BADRI (Din Beramboi)

6. Youtuber Pilihan
NIGAHIGA

7. Rancangan TV Pilihan
THE BIGGEST LOSER

8. Channel TV Pilihan
AFC 

9. Channel Radio Pilihan
ERA.FM

10. Channel Youtube Pilihan
NIGAHIGA again. Teehee!!


Dan bila aku buat tetiap hari, ada soalan yang jawapannya akan berubah. Nahh... Aku tak tetap pendirian. Taste aku macam sux ke tak, tu lain cerita. Esok mungkin aku boleh beralih ke tema yang lebih mencabar, dunia kira-kira. Pengkamiran, statistik, perbezaan, congak, zzZzzZZ =.=!

No comments:

Post a Comment